Sunday, December 12, 2010

penantian yg berakhir....

akhirnya penantian aku berakhir juga..tin kosong aku dh alek cnie..
gmbiranya hati aku..tp ada gak kisah duka aku dlm miggu nie...x per kita dgr cter sedih dlu...
hari jumaat hari 2..anset aku ilang..sedih gler aku..sume pic aku dgn tin kosong ilang...x tau ar nakcari maner pix2 tu..semua knganan aku dgn dier..tp x kisah ar coz dier pown dah alek cnie..so aku dh x payah nk windu lg...td aku gdo dgn aten mse dier bru jer smpai kat cnie..
aku just terasa dgn perangai dier..aku sikit punya windu kat dier..tp nama ex dier gak yg dier sbut...
errm..
tp when aku alek dari jom heboh aku terus wat benda gler..
nak tahu aper aku buat ??
aku paksa dier kuar umah pukul 2.24 pg td semata2...
nak peluk dier..
bkn aku aper aku dh windu gler kat dier..td kat jom heboh pown aku asyik terigt kat dier jer..
smpai aku conteng tgan aku dgn nama dier..angau kowt..haha..
dier pown trkjut dgn aper yg aku buat tgk mcm marah..
tp lantak ar janjy aku dh leps kan windu aku kat dier..and aku dh minx maaf psl tgh hari td..
aku mmg emo gler td maner x nya aku windu dier tp dier ge sebut nama org lain...cper x marah ?
then aku del dgn dier nak umpe dier sok harap2 ar aku dpt umpe dier..aku nak lpk dgn dier mcm dlu..
windu semua kengan 2..
aten luv u dear...!!!!

No comments:

Post a Comment