Sunday, December 26, 2010

just want to say gud bye...

ok the end of the story we are over...shit,shit,shit,shit....aku syg dier,cinta dier,tp dier wat aku mcm nie..sebulan dia x de kat sisi aku...aku still tggu dier but when dier dh alek cnie...dier kapel dgn org lain ? aku thu aku x smpurna,x layak tuk dier,tp knpa harus dia lupakan janjy ktorg ? hari nie genap 5 bulan(27-12-10) tp semlm ? dier dh tggalkan aku..tggal kan jnjy2x yg  ktorg penah buat...snggup dier wat aku mcm nie ? aku thu is lebih smpurna dri aku,tp....
shit....!!!!!
x sgka dia akn wat aku mcm nie...
aKU SAYG KOE BODOWH......!!!!!!!!
syg yg melampau2x....x penah aku syg seorg gurl mcm nie...
kenangan kami..dkt b.belacan,tgkt 20,tigkt 19 tagga ujung,ampng waterfront,klcc,dlm bus,kedai mkn bukit indah,fatimah ghous...semua 2 hanya lah tggal kenangan manis kat aku....kenangan semasa kami bersama....
semoga kau bahagia sayang.....
adam doakan aten bahagia...
maaf adam x sempurna...

No comments:

Post a Comment