Wednesday, December 15, 2010

hari bahgia ??


well semalam aku date dgn tin kosong aku..semlm ae date ktorg yg tnpa pergaduhan romantik gler dowh..haha..mcm2 ktorg borak pastu aku terlepas ckp yg aku kena halau umah sekali lg and 3 hari x mkn...
dier sedih dgr aku mcm 2..tp aku still wat muka relax lg..mlaz nak panjng2 cter..and then pukul  5.30 ptg adik dier pggil ajak alek..dier pown alek..jam 6.15 dier text aku ckp nak umpe lg..aku mase 2 dh gantuk tgh baring kat sofa dpn umah aidil nak titow sbnarnya(apa ar senja2 nak titow hehe) aku pown ge ar tmpat ktorg date dier dtg..nak tau apa dir bawak ?? dier bawa nasi dgn rendang yg dier masak sendiri tuk aku...dier suruh aku mkn ciap suapkan lg...ya allah aku nangis mase2...family aku sndiri x penahwat aku mcm 2 btapa pentingnya aku dkt dier mmg aku bertmbah syg kat dier..dh aku pasti akan jge hubungan kitorg nie selama yg mugkin..aku janji...
thank tin kosong..adam syg tin kosong....adam janjy akan jage hubungan kita selama yg boleh...

No comments:

Post a Comment