Thursday, December 2, 2010

2 minggu yg menyedihkan....(**)

errmm....lamer gak x mencontng kat cnie...dlm 2 minggu nie...
mcm2 masalh dah melanda aku...mugkin nasib malang aku dh muncul...
1-tin kosong aku...
lamer gler x kol aku btol2 windu kat dier x tau ar sihat ker x...aku nak koll pown krdit lgsung xde aduh sakitnya jiwa aku windu kat dier tah lah x tau lah dier igt aku ker x,,,ermm..windu kat dier...
nak dgr sore dier... (**)tp aku x leh nak koll kredit xder...
2-kerja dah sekolh...
aku dah kena buang keja (**) lgsung xde wit dh sekarang nie...bodowh punya cina aku nak mkn sehari pown sikit punya susah lg koe nak tuduh aku nie curi wit koe ? lau aku curi wit koe,x payah lah lah aku nak kelaparan,dh tentu aku dh ader wit nak wat mkn....bodowh...!!!!!
3-kawan2
dh ader 2 or 3 org yg dh jauhkan diri dri aku when dgr jer aku dah x keja dlm maksud lain nya,lgsung xder wit terus jer jauh kan diri dari aku..baguz ar 2.. aku suker dowh kwn mcm korg nie...haha....
ara pown aku dh lost contact erm..sihat ker dier ??
4-musuh...
nampaknya aku dh ader 2 musuh yg baru...adess..knpa ar sume org nak benci kau ? marah aku ? hina sgt ker aku nie ?? ya allah apa salah aku...
5-kesihatan...
hari 2 baru wat medical cheak up...ya allah...dah dekat upenya...
x sangka kesan penyakit aku nie bertindk begitu cpat...errmm dh terlalu dekat upenya...
selamat tiggal dunia...

No comments:

Post a Comment