Sunday, December 26, 2010

last and the end of memory....

gmbar nie aku tgkp mase ktorg ge tgk wayang hari tu( 20-12-10) hepi gler mase 2...tp aku dh fikir lain coz waktu 2 dier ssh sgt nak kasi aku tgk fon dier..mcm ader something yg dier sorokkan...aku diam jer x nak wat dier kecik hati...after abis tgk wayg,mase on the way nak alek ampunk..dier pening kepala nak demam aku suruh dier baring kat bahu aku padahal mase 2 aku dh terlalu letih gler dgn x titownya tp aku syruh jugak dier baring kat bahu aku and aku lgsung x titow dlm perjalan balik 2..mase tu aku terfkir mcm maner kalau lepas nie dier x kan ada kat sisi aku lg...mcm maner idup aku lps nie ?waktu tu aku belai rambut dier aku peluk dier aku btol2 takut lau aku x kan dpt wat mcm 2 lg... tp rupa2nya apa yg aku fkirkan 2 btol2 menjadi...btol2 dier akn tggal kan aku...kecewa,marah,sedih,serabut semua bercmpur2 dlm diri aku skrg...
aku dh x bermakna bg dier,aku dh x berguna bg dier,idup aku dg gelap semula coz cahaya penyelmat aku selama nie dh ilang...
ilang jauh tggal kan aku...DAN pastinya x kan kembali lg...
aku dh menjdi dri aku yg dlu...idup dlm pentas opera...penuh dgn wayng yg x bermakna...
thank aten...
adam gmbira dgn sikap aten....gmbira sgt...
hahaha....
cantik permainan aten..adam dh kalah...
kalah dlm cinta yg kita bina...
sekali lg AKU jatuh tergolek atas permainan cinta seorg.....
WANITA..!!!!!

5 comments:

  1. huhu. sedih kowt. kuad an semangat adam. :)

    ReplyDelete
  2. but still try tuk menerima kenyataan...

    ReplyDelete
  3. ; memang ksian u . but , tk smue ppn cmtu . u bole cri ppn laen and lgi better dri dia if u nak :)

    ReplyDelete
  4. ntah lah..
    rasa mcm pegorbanan selama nie sia2 jer..
    btw thank for readong..

    ReplyDelete